petek, 2. oktober 2009

Danes sem si privoščil doooolg spanec. Če sem kaj res potreboval, je to zagotovo spanec. Zadnje dni se nikakor ne morem sestaviti v en kos. Mislim, da je krivo študentsko jadranje DNŠ (beri žuranje brez spanja), na katerem sem, poleg srca, izgleda pustil tudi zdravje (bom skupaj zmetal par utrinkov, pa objavim ob priliki). Ob 12-ih sem se počaaaasi skobacal iz postelje. Argi je odšla že zgodaj od doma, ker je morala pomagati mami v lekarni (4-krat na leto mora vsaka lekarna delati "nočno", na ta način si izmenjujejo dežurstva). Zajtrk, računalnik, malčka, računalnik, počitek, kosilo, računalnik, spanje, film, zvečer pa.. Ne vem še kaj... gremo nekam na žur. Na špil od benda, katerega muzičarje Argi pozna že kar nekaj časa. Vstopnina je 10€, kar je dokaj malo glede na atensko povprečje. Špilajo nekaj med Funk-om, Bossanovo in Soul-om, tako da me ušesa že prav pošteno srbijo..

Včeraj sem se spravil v gibanje. Če sem kaj res potreboval, potem je to tek. Neverjetno, kako lahko pomanjkanje gibanja človeka ustavi. To sem občutil že prej. Mislim, da sem odvisen od gibanja. Od povišanega utripa. A o tem enkrat drugič, Argi je že izpod tuša..

Ni komentarjev:

Objavite komentar