sreda, 7. oktober 2009

Moja prva predavanja so mimo. Ni bilo težko, čeprav sem se na 40 minutni poti do predavalnice zadihal kot slon. Sošolke so, kot izgleda, vse poljakinje in francozinje. Med klišejskim "hellowhereareyoufromandwhatisyourname" sem se odločil, da sem Juri (bosta jezik in glasilke hvaležna) in da je moja država porekla Slovenia. In da, tudi Slovenia je v EU..

Predavatelj pri predmetu "Advertising and communicating management" je pravi mucek (mucek je mlajši moški, ki je srčkan na videz, sem pa tja blekne kakšno neumno, vedno nekaj malčka in je tak, da bi ga kar malo vzel v naročje in božal). Med vsako pavzo poje po dva rogljička in pločevinko CocaCole. Govori z ekstremno visokim gejevskim tonom na tako visokih obratih, da je moj decibel-meter pregorel. Na koncu vsakega stavka, z izrazito gesto zapestja leve roke, spusti "etsetereaaaa, etseteraaaaa, etseteraaaaa". Jp. Vsako sredo med 12 in 15 uro. Za zaključno nalogo (oceno) bomo posneli reklamo. Skupina po tri, vnaprej določen brief, kamera in en semester časa.. Got to love it!!

Našel sem še 2 stanovanji. Danes pogajanja preko tipk, jutri pa v živo. Res upam na epilog, ker sem že sam sebi v napoto tukaj pri Giannara-tovih. Rad bi končno razpakiral potovalko in si skuhal makarone s tuno. "Z brez vsega". Na stare dobre cajte..

Jure mi je danes privezal dušo z mejlom. V okencu "zadeva" je pisalo FUNK SOUL BROTHER... respect!

Zanimiv in predvsem poučen pogovor z Nikolo. O triatlonu in ciljih. Sem ugotovil, da bom moral določene stvari razjasniti do konca. In se odločiti kako naprej..

Jutri dobim kolo! Pepita je še najbolj športno ozaveščena prijeteljica, ki ima kolo viška. In mi ga bo posodila. Med drugim je voditeljica spinninga v fitnes centru na obrobju mesta. Ker sem jo med debato o tem, po moje gledal kot pes, ki gleda svojega gospodarja, ko mu ta na pultu pripravlja malčko, me je seveda povabila, da grem z njo. ITAK! Edina, ampak res edina težava, bo muska, ki spremlja trening. Ta je ponavadi res biser med biseri, tako da bom za vsak slučaj s seboj vzel čepke..

Danes sem spet laufal. Po 5. treningu je noga (tok, tok, tok) za enkrat še "kukr ruostfrej". Večerno čtivo je tako postalo (spet) aktualno..

Ni komentarjev:

Objavite komentar