četrtek, 12. november 2009

V naslednjih dneh bom tole spletno igrišče izkoristil in omogočil, vsem jadralcem/kam, ki po nesreči zalutate v tole džunglo, kar se da up-to-date vpogled v dogajanje na letošnji Jabuki. Malo iz gušta in mojih simpatij do regate, predvsem pa zato, da boste lahko preko objav, v živo spremljali moja dobra prijatelja Nejca aka Kokta / Čampi / Vampi / Škampi in Simona aka Sikstifajvr / Siko / Glista / Six na tej edinstveni preizkušnji.

Da najprej malo razdelam povezave (my favorite):

- Uradna spletna stran regate TUKAJ
- Spletišče, kjer so informacije vedno iz prve roke in bolj frišne kot žemljice ob 6-ih zjutraj pri Pečjaku na vhodnih vratih TUKAJ
- Nekaj besed o otočku TUKAJ
- Fantastične fotke Šime Strikomana TUKAJ
- Nori posnetki preteklih regat TUKAJ 
- Detajlna prognoza TUKAJ


Ok, Nejc se mi je že prvič javil. Pravi, da so danes pripluli v vodice. Posadka (Žiga Tratenšek / skipper, Nejc Čampa, Simon Sikošek, + en omladinac + dve omladinki) je razposajena, torej razpoloženje vrhunsko. Na kupu so vse najhitrejše in najlepše "jurilice" Jadrana. Seveda so prisotne tudi vrhunske posadke, sami pravi mornarji/jadralci. Sva ravno z Nejcem klepetala o tem, kako se čuti v zraku nekaj posebnega, ko je toliko dobrih, pravih dečkov in deklic na kupu. To je res nekaj posebnega, ko si v družbi teh ljudi, neka posebna energija, nekaj v zraku.. Bojda je prijavljenih že preko 60 jadrnic, kar obeta res zanimivo 90 milj dolgo regato. Naj še enkrat izpostavim, da se štarta jutri med 20 in 24 uro, odvisno od prognoze, cilj pa je odprt do nedelje do 10:00..

Včeraj sem do 4-ih zjutraj sestavljal playlisto za ekipo (na Nejčev predlog in na moje silno odobravanje). S pomočjo sodobne tehnologije (got to love it) sem dobrih 60 komadov Nejcu naložil na "dropbox", iz kjer jih bo on jutri potegnil na svoj računalnik in zapekel CD. Plan je idealen - upam da mu uspe. Sestavil sem dve playlisti - eno mirno, za nočno gvardijo in eno malce bolj živahno, za dnevne gušte.. jackpot!

Tako, upam, da se mi bo Nejc redno javljal. Obljubil je tudi tracking, samo še ne ve točno kaj in kako. Če sklepam po svojih izkušnjah, je super občutek, če te nekdo, nekje daleč spremlja. Največ pomeni kakšen vzpodbuden SMS (klicat ni glih fajn, ker ne veš ali je ravno v gvardiji in spi, pa lahko je tudi moteče, sploh če je napeta situacija, notri pa mobitel tuli na ves glas). Zato sem se odločil, da bom tokrat jaz tisti medij, preko katerega lahko kar se da v živo in detajlno, spremljate letošnjo Jabuko.

Za vse, ki bi pa ekipi želeli poslati par toplih besed in dobre želje, pa Nejčeva hrvaška telefonska številka: +385981984861! ŠTART JUTRI PO 20h!!





Meridijanova spomladanska 09




Meridijanova spomladanska 09




Meridijanova spomladanska 09





Osor-Osor 08




Osor-Osor 2008






"Mareus" aka Duh Ultre II, v postavi samih izkušenih splitskih offshore regatijerjev (Šime, Đakulovič, Arapov), jadrnica katero smo Vedran, Dalija, Mladen in jaz v absolutnem času prehiteli za dobri dve uri in tako osvojili vrhunsko 3.mesto v skupini




Jadranska 08
Viharnik in Cuba Libre takoj po obratu boje "na rivi" na Visu




Jadranska 08
Snježana / Shipman 50 v polnem sijaju, za katero smo v realnem času zaostali za borih 10 minut




Veliki Viharnik na svobodi
 + MUVI!!!!


2 komentarja:

  1. Bravo Juri!!

    Supr si... updejtej se naprej. Drzimo pesti za naso ekipo!!:))

    OdgovoriIzbriši