sreda, 11. november 2009

Med vikendom sva bila z Alexom pri njegovi babici v mestecu Kalkida, dobro uro vožnje severno od Aten. To je vse kar lahko povem. No, lahko bi stipkal cel scenarij za kakšen AGRFT nizko proračunski celovečerec, samo cenzura takšnega vikenda ne prenese. Bilo je res noro. V takšnih situacijah se po moje več ne bom znašel. Nasmejali smo se skoraj do solz in na srečo odnesli celo glavo. Aja, pa od Alexa ata je čisti mafijozo. Pozna celo Grčijo - od dilerjev do kriminalistov. In ja, v Kalkidi smo srečali oboje. V soboto še šprint v morje (ja, tukaj je še za v kratke rokave in ob močni volji tudi kopalke) in z avtobusom nazaj v beton..

Preostanek vikenda sem preživel za računalnikom, saj sem imel do ponedeljka rok za oddajo case study-ja pri Business Strategy (upam da nisem đabe kucal 2 noči, ker še vedno ne vem, ali mi bodo dovolili delati ta 6. predmet ali ne). Atene so tople, če ne pada dež, ljudje so smotani, tudi če sije sonce, dnevi pa letijo, tudi če samo gledaš na uro, kako se premika..

Včeraj sem se dobil z Nikosom (Drejčevim prijeteljem ki skrbi za Compex tukaj v Grčiji). Super dečko. Takoj sva se poštekala in upam, da se res za vikend dobiva na kavi (če ne bo na službeni poti). Pomagal mi bo sanirati poškodbo na komolcu, tako da sem res vesel da sem se opogumil in ga poklical (pisal sem mu že sms pred enim mesecem, na katerega ni bilo odgovora, tako da sem predvideval, da mu ni do tega, da bi se dobila)..

Danes že cel dan stiskam pesti!!!!! Upam da rata..

Dečki (Nejko, Siks, Žiga, Omladinac 1 in Omladinke 1 in 2) so danes odpotovali za Biograd. Konec tedna jih čaka velik izziv - Jabuka 2009. Štart ob 22h, ruta Vodice - Komorica - Jabuka - Blitvenica - Vodice, že 3 leta zapored vetra preko 30kts, zlomljeni jamborji, potopljene barke, reševanje celotne posadke iz vode, odlomljena krmila in kobilice, potrgana jadra in rokenrol na odprtem morju. Veliko je bilo napisanega kar nekaj čtiva, jaz predlagam tole in tole; ter seveda posnetega. Kaj naj rečem.. iz vsega spoštovanja do morja, vetra in predvsem te regate, vam želim mirno morje in eno res lepo in nepozabno jadranje!! Prognoza zaenkrat sicer ne obljublja tradicionalne Jabuke, ampak pust`mo stat`.. na morju se nikoli ne ve.. Gego je svojo Jabuko 2005 opisal takole, fantje jo bodo pa ko se vrnejo.

Za tiste, ki jim zvočna vibracija pomeni kaj več kot samo impulz, bom vsake toliko pripopal kakšno sočno. Danes sem se odločil za Billa Withersa (ki ga preigravam zadnje dni), ker je bil za moje pojme v svoji karieri deležen premalo pozornosti. No, če lahko kaj prispevam k temu, lahko tukaj :)

Še tole.. življenje mora biti zabava. In tega se dobro zaveda Remi Gillard, ki s svojo kreativnostjo in žilavostjo (velikokrat jih faše) polepša dan. No, včasih zna pretiravati (2:40!!!), ampak v glavnini je duhovit. Šini, kakšen preblisk? :)

Grški Slovenci (Katj Rok in jaz) danes slavimo Martinovo, kot se spodobi! Na Katjino pobudo, seveda - je rekla, da če se ga pa kdaj moramo nabutat, je po to danes.. ne rabiš trikrat ugibat - Štajerka, ka pa druzga.. in to dupla porcija - Mariborčanka!!! Živeli bili pa dobro vino pili..

Napoved za Atene: sunčano sa puno sunca i sunca! Program za vikend je v redakciji, sončna krema + kopalke v nahrbtniku in iPod nafilan do kraja :)






















Ni komentarjev:

Objavite komentar