ponedeljek, 14. december 2009

Minuli vikend sem se na Nikosovo povabilo (kar Nikos Compex mu bom rekel, ker poznam trenutno dva, da ne bo zmede - tisti drugi je pa Nikos Alpinist) udeležil športnega sejma. Kot zastopnik Compex-ovih mišičnih stimulatorjev za Grčijo, je na stojnici ta vikend branil barve najboljših. Spoznal sem ga s pomočjo strica Andreja, ki je "gazda balkana", kar se tiče nordijske hoje, Compex-a in Polar-ja. Sejma "Bike&Run Expo" sem se udeležil kar s slinčkom okoli vrata. Točno sem vedel, kaj pričakovati, zato sem "po nesreči" pozabil kreditno kartico doma. Ne bom dolgovezil, naj raje fotke povedo svoje. Je bil pa tole pravi psiho-test.. toliko časa že sanjam in maštam o enem pravem, 3 urnem treningu v mrazu, z vmesnimi postanki na Petrolovi vroči čokoladi in kavi iz avtomata.. Cikava, Ratež, Šentjernej, Kostanjevica, Cerklje, Brežice, Krško, Sevnica, Bučka, Škocjan, Otočec, potem pa dooooooolg, vrel tuš s čajem.. mmmmmm.. definitivno boljše kot mokre sanje!
















Ni komentarjev:

Objavite komentar